Главните производи под TRINX се висококвалитетни и планински велосипеди со средно ниво. Во меѓувреме, TRINX вклучува различни видови на планински велосипеди, градски велосипеди, детски велосипеди и Е-велосипеди.

Продажбата на TRINX е рангирана на првите три на пазарот за национален бренд во Кина, кој има повеќе од 1.000 терминални продажни места, покривајќи повеќе од 30 провинции, градови и автономни региони. Пет продажни филијали (Северна Кина филијала, Источна Кина филијала, Централна Кина филијала, Западна Кина филијала, и Јужна Кина филијала) зајакнување на покриеноста и управување на различни продажни области.

Велосипедите на TRINX се продаваат добро во многу земји и региони низ целиот свет. Особено, TRINX има воспоставено заеднички вложувања и фабрики за населението во Русија, Иран и Филипините.

UCI MTB тимот на TRINX учествува во врвни настани во индустријата UCI MTB Светско првенство, активно е рангиран како Светски број 34. Во Кина, TRINX е единствениот бренд кој го поседува UCI MTB тимот кој може да учествува на Светското првенство во МТB UCI.

TRINX има голем број професионални велосипедски настани и непрофесионални масовни велосипедистички активности во земјата и странство. Додека се фокусира на спортот, TRINX е исто така посветен на ширење култура за возење велосипед во пошироката јавност.



Филтрирај по